niedziela, 25 listopada 2018

podaj dalej 7

witajcie:)
w tym tygodniu po 19 miesiącach doszła kolejna niespodzianka upominkowa z zabawy podaj dalej już praktycznie nie czekałami gdybym dostała upominek który chyba leci do mnie w tym miesiącu to bym podsumowała zabawę, ale charakter mam miękki nie będę osądzać czemu dopiero teraz ...wy może się wypowiecie /ja zabawę jak u mnie zawsze kontynuuję i wywiążę się z każdej obiecanki:)
a upominek przyszedł od Gosi tu /dziękuję serdecznie za upominki i zapraszam 2 kolejne osoby do zabawy ...warunek jest jeden trzeba po otrzymaniu odesłać dwóm kolejny osobom upominki i ogłosić na blogu)znajdzie się ktoś chętny?



pozdrawiam was pięknie :)i życzę słoneczka moja Goldi ciut lepiej :)

16 komentarzy:

  1. Serwetka robi wrażenie , szkoda,że nie pokazałaś jej w całości ! Pozostawiam kolejkę dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serwetka nie była upominkiem :)
      jest z innej wymianki i zdobi stół kuchenny

      Usuń
  2. Reniu, ja tez się zawsze wywiązuje, ale już postanowiłam sobie, że się w to nie bawię... właśnie dlatego, że ten łańcuszek wcześniej czy później umiera... co z tego, że ja się wywiąże, jak dwie kolejne osoby lub jedna już nie... nie ma sensu... może kiedyś wrócę do tego, dzisiaj tylko wymianki prywatne i tylko ze sprawdzonymi osobami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama prawda :)
      czekam jeszcze na dwa więc będzie ciężko znależć chętnych ale zobaczymy dajmy czas :)

      Usuń
  3. Wiesz Twoich superanckich upominków nie ma co odstępować innym, ja się piszę....osobiście czekam na dwa,ale znając życie nie dojadą, więc dla osłody liczę na Ciebie, a Gosia po tylu miesiącach???? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się:)
      dorzucę do gwiazdkowych upominków:)

      Usuń
  4. Śliczne prezenty :)
    W przyszłym tygodniu dostaniesz ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję wykorzystam jak zawsze tyle przydasi:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne prezenciki. Śliczna paczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu,dobrze że dostałaś,lepiej późno niż wcale :-)
    Ja niestety tak jak Ula,nie biorę udziału w takich zabawach,kiedyś się zapisałam,wysłałam i zabawa została przerwana,pisałam o tym u siebie na blogu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Marylko wiem :)
      ja zawsze się wywiązuję nawet się zapisuję jeśli ktoś długo drugiej osoby szuka by była kontynuacja:)
      nie wiem jak można być nieuczciwym i zawalić gdzieś po drodze zabawę przecież każda z nas umie coś zrobić prawda:)

      Usuń
  7. Reniu, fantastyczne upominki :)
    Ja się niestety nie zapiszę, bo czekam na jedną paczkę. I w sumie już się boję czy ktoś się później u mnie zapisze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem mi się już miesza u kogo mi się udaje zapisać na podaj dalej, więc być może u ciebie mi się już też zdarzyło, ale chętnie przyłączę się do zabawy. Mój mail: j.bialy.o2@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że zabawę pociągniesz dalej :)
      ciesze sie za zgłoszenie :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)