wtorek, 27 listopada 2018

upominki od Danusi

witajcie:)
dwa trzy rzazy do roku wymieniamy się z Danusią tu upominkami przydasiami tym co umiemy zrobić /i kolejny raz mogę się zachwycać takimi cudami :)dziękuję kochana jeszcze raz serdecznie  za tyle wspaniałości:)zobaczcie sami:)








same cudeńka wszystko znalazło swoje miejsce:)buziaki Danusiu:)dzisiaj ty dostaniesz swoje nożyczki bo jak się pochwaliłam to sroczka Danusia je odkupiła:)trzymajcie się ciepło AsiaB i Dusia podaj dalej 7 wkrótce otrzymacie:)dziękuję za zgłoszenia:)

13 komentarzy:

  1. piękne prezenty dostałaś:)dla mnie Danusia jest mistrzem w każdej dziedzinie:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości. Z serca. Pozdrawiam bardzo ciepło bo za oknem zimno, pochmurno i trochę biało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, a do koszyczka wrzuć orzechy i daj gnomkowi. A tak przy okazji, to nasze wszystkie serca razem i tak są mniejsze od Twojego. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile śliczności..., znakomita wymiana.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś ale Gnom wymiata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. same cuda dostałaś:) mnie zachwyciły te blaszki, tylko nie mam pojęcia jak się za nie wziąć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałe prezenty Dusia dla Ciebie przygotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te upominki...Danusia to zdolniacha...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Całą mnogość pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka...Wszystko przepiękne, choć najbardziej to zachwycił mnie ten skrzat z trzeciego zdjęcia od dołu i te obrazki poniżej:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)