czwartek, 27 grudnia 2018

i po świętach

witajcie:)
Magia świąt za nami myślę ,że każdy wypoczęty najedzony i wyspany:)nasze okazały się smutne w wigilijną noc odeszła Goldi cierpiała od niedzieli ....żal smutek i łzy są wciąż ze mną będę jeszcze długo za nią tęsknić /była z nami niespełna 10 lat:)


a wracając do świąt chciałam podziękować za wspaniałe życzenia kartki i 3 osobom za upominki Dusi



Uli


i Madzi z Nitek Ariadny


bardzo ale to bardzo dziękuję upominki rewelacja dziękuję dziękuję raz jeszcze:)również za życzenia urodzinowe dzisiaj usiadłam na dwa krzesełka hihi :)pozdrawiam po świętach :)
i z ostatnich chwil dziękuję za sympatyczne wszystkie kartki świąteczne:)Reniu te piękne gwiazdki dziękuję :)


8 komentarzy:

  1. przytulam, smutek po stracie czworonoga jest zawsze ogromny (wiem coś o tym). a upominki super. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez przytulam! prezenciki piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza Luna jest do Golgi bardzo podobna i nie wyobrażam nawet sobie jak bardzo Wam jest Trudno
    Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, mocno Cię przytulam...
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, tak to jest, przywiązanie bardzo boli.....ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu,bardzo Ci współczuję,rok temu przeżyłam to samo:(((Trzymaj się!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, co to znaczy strata ukochanego psa. Przykro mi. Trzymaj się.
    Spokojnego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)