poniedziałek, 31 grudnia 2018

żegnamy stary rok

witajcie:)
ostatni post i poniedziałek hafciarski w tym roku:)
żegnamy stary rok hafcikiem dla Jubilatów:)co przyniesie nowy zobaczymy :)
zapisałam się na kartki do Uli i choinkowe ozdoby u Kasi co mnie jeszcze skusi nie wiem do końca:)




rok w liczbach
240 kartek pokleiłam
55 pudełek skrzynek lub tac
26 uszytków
100 innych rzeczy z decu /puszki słoiki woreczki zakładki
73 karczochy /nauczyłam się upinać:)
6 albumów
40 desek
14 haftów skończonych plus 24 ozdoby choinkowe znacie i kilka drobnych na kartki


                                     WSZYSTKIEGO NAJ NAJ W NOWY ROKU 2019:)

10 komentarzy:

  1. Wow! Ale liczbowe podsumowanie! Robi wrażenie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu,niezły wynik !!!
    Hafcik bardzo wymowny,ja w przyszłym roku mam taką samą rocznicę -:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dorobek. Napracowalas się. Gratuluję pracowitości 😀. Haft dla jubilatów ekstra i piękna oprawa 😀. To do Nowego Roku 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilość Twoich prac jest imponująca:)))Życzę Ci abyś w przyszłym roku miała równie wiele cudownych pomysłów:)i oby ten nadchodzący rok był dla Was łaskawy:))a przede wszystkim zdrowia:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft uroczy. Statystyka imponująca. Życzę dalszej weny i pomyślności w nowym 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft:-)
    Wszystkiego najlepszego Reniu i samych dobrych chwil w Nowym Roku Ci życzę:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft!!!Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    happybet168

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)