środa, 23 stycznia 2019

kolorowe i składane

witajcie:)
kolejne składane karteczki prawie jestem na ukończeniu wszystkich ubiegłorocznych wyzwań /niektóre są łatwiejsze inne trudniejsze ale nie poddaję się wszystkich próbuję:)
tu  2 propozycje z 7 wyzwania:)






i dwie z 5 tu było trudniej coś mi nie wyszło nie pasowało ale coś skleiłam 
wiem już sama gdzie popełniałam błędy że szybkość ze mną zawsze wygra a staranność i precyzja wygra zawsze:)








z tej ostatniej po oklejeniu wyszła mi bardziej koperta niż kartka ale niech sobie będzie:)
dziękuję za wszystkie wasze inspiracje przeglądanie tych galerii kartkowych jest świetną zabawą:)
zapisałam się na zabawę także u Ani Iwańskiej gdzie liczne grono wciąż nie zawodzi:)
będę kartkować z wami do zobaczenia:)





9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wychodzą Ci te składaczki, no i ozdobione są przepięknie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu super Twoje składaczki. Szczerze podziwiam bo nie wiem czy by mi się chciało nadrabiać zeszły rok :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że próbujesz- to trudne formy w porównaniu do zwykłych kwadraciaków. Bardzo podoba mi się ta zimowa!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Renia, szalejesz z tymi składaczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, idziesz jak burza z tymi składaczkami :-)
    Nie widzę żadnych niedociągnięć, świetnie wychodzą Ci te formy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ci wychodzą te składaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoją niespożytą energię:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O kochana rozwijasz sie na dobre........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)