wtorek, 29 stycznia 2019

składam składam

witajcie:)
oj jak mnie te składaki fascynują :)juz wszystkie wyzwania nadrobiłam wnioski wyciągnęłam że to świetna zabawa trudno będzie zrobić całkiem płaską kartkę:)zobaczcie co mi wyszło tym razem:)





uważam ,że to jedna z fajniejszych form:)
w sobotę odwiedziłam z mężem  Marysię tu było smacznie miło i przyjemnie:)
wymieniłyśmy się różnymi spostrzeżeniami a ja wciąż gapiłam się jak u niej pięknie:)spacer na grzańca w centrum Rogożna i lekcje qilingu dopełniły spotkanie na 100 procent,Marysiu dziękujemy za wspaniały dzień i miłe bardzo spotkanie za chlebek i bezy na wynos  i zapraszamy do nas:)








 dziękuję za komentarze miłe wasze i zapraszam ponownie:)



21 komentarzy:

  1. Świetne karteczki Reniu :) i jakie miłe spotkanie,pozdrowienia dla Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marylko oj wspaniale się spotkać:)i pogadać na żywo:)

      Usuń
  2. Reniu, składaj dalej, składaj, ozdabiaj i czerp z tego radość. Składaczki są świetne. Trochę tylko trzeba napracować się przy przygotowaniu baz. Ale można zrobić więcej i mieć na zapas.
    Spotkanie musiało być twórcze i wspaniałe. Pozdrawiam ciepło. U nas od rana słoneczko, +2 i śnieg znika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, i zauważyłam nową szatę graficzną Twojego bloga. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mało było tu światła dziękuję Zosi za twoją namową prawie podsyłając mi te składaczki zainspirowałas mnie:)teraz już wiem że taka kartka jest ładniejsza dobrze usztywniona wspaniale się prezentuje :)

      Usuń
  4. Reniu bardzo fajne te kartki , przyznam że tego składaczka też mi się przyjemnie robiło. Spotkania trochę zazdroszczę :-) Prezenty jak widzę też były świetne, w zawieszce haftowanej widzę rękę Marysi :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu faktycznie świetna kartka i łatwa do ozdabiania:)a Marychna nasza zdolna widać widać jej dopieszczenie pracy:)

      Usuń
  5. Piękne wyszły Ci te składaczki, ten z wstążeczką bardzo fajnie wygląda :-) Porywam zdjęcia do galerii i zapraszam na kolejne wyzwania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana za piękne komentarze jestem zachwycona tym skłądaniem a niektóre schematy wykorzystam na stałe fantastyczna zabawa dziękuję za inspiracje i na pewno będe działąć dalej:)

      Usuń
  6. Pięknie Ci to składanie wychodzi. Podziwiam cierpliwość i zmysł przestrzenny.Pozdrawiam i serdecznie ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marysiu ja i cierpliwość to raczej nie ale wg wzorku naśladuję :)

      Usuń
  7. Dosłownie karteczkowe szaleństwo, Reniu - pięknie Ci to wychodzi :-)
    A spotkanie z Marysią... zazdroszczę, pewnie nie mogłyście się nagadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nagadać się nigdy nie można:)
      a z kartkami tak tak szaleństwo:)

      Usuń
  8. Składaj,składaj bo Ci to fajnie wychodzi:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko cześć na pewno trafi w twoje rączki dlatego taka produkcja:)

      Usuń
  9. Takie składaki są pracochłonne ale efekt super...

    OdpowiedzUsuń
  10. No to dajesz czadu. Ciągle w ruchu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiadomo z Marysią i Tobą nie da się nudzić........kartki? mówisz wciągnęły, ale to dobrze już mogę na kilka ściskam Dusia jak zmiana,chyba na lepszą......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki kartki kartki własnie wylazłam z warsztatu bo by mnie północ dosięgła:)podzielę się jeśli będziesz miała ochotę pewnie że tak:)
      zdrowiej

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)