niedziela, 3 lutego 2019

baba babie:)

witajcie:)
zbliża się Dzień KOBIET:)z tej okazji mam dla was Candy na 8 Marca :)
zasady proste :)
1.tylko blogi aktywne
2.zawieś banerek u siebie:) i zapisz się pod postem do końca lutego zaraz potem ogłoszę zwycięzcę:)
i co znajda się chętne?wysyłka w Polsce:)zapraszam serdecznie:)
w zestawie znajdą się gilotyna do zdjęć i kartek 5 tulipanów blok artystyczny kolorowy 24 strony scrapki młoda para i kwiatki :)dorzucę jeszcze 10 kartek na różne okazje:)










25 komentarzy:

  1. Twoimi tulipankami zawsze się zachwycam :) więc nie może być inaczej, oczywiście spróbuję swojego szczęścia:)
    zgłaszam chęć udziału w zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje tulipany, więc z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe tulipany Reniu i super przydasie. Z przyjemnością i ja ustawiam się w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje prace, więc chętnie stanę do kolejki. Posiadam krajowy adres. Banerek u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem, jestem upominków nigdy dość.....a gilotyna dla Ninuli jak znalazł, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejesz dziewczyno i super prezenty dla szczęśliwej baby szykujesz. Tulipany piękne, chętnie bym się w kolejce ustawiła, ale dam fory innym, bo prezentów od Ciebie mam sporo, niech więc inni tez to szczęście mają.

    OdpowiedzUsuń
  7. po takie prezenty ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty Reniu przygotowałaś,ja mam Twoje cudne tulipanki,wiec dam szanse innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygotowałaś świetną nagrodę z przyjemnością zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne prezenty! I cudne tulipanki! Z przyjemnością się zapisuję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja staję w kolejce po prezenciki od Ciebie. Świetne tulipany a pozostałe rzeczy pomogą mi w pracach papierniczych. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienkie prezenty?? Reniu to pełen wypas i na pewno znajdzie się jeszcze mnóstwo chętnych- teraz ferie to i pewnie co niektórym umknęło;)
    Ja oczywiście staję w kolejce i mocno ściskam kciuki ( za siebie ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest candy na bogato!
    Najbardziej skusiły mnie tulipanki, chociaż reszta też ekstra (bardzo ekstra)
    zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się i ja ;) a co!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaa ale cuda!!!! Uwielbiam papiery w kropki i kreski więc nie mogę przejść obojętnie wobec takich wspaniałości :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :) Faktycznie już za chwilę Dzień Kobiet, jakoś tak nie myślałam o tym :P Chętnie się zapiszę na candy do ciebie, bardzo podobają mi się te tulipanki i zawsze takie chciałam, ale brak mi szyciowych umiejętności. Z gilotyny i papierków też się bardzo ucieszę, gilotyna by mi się przydała, na razie wycinam nożyczkami, ale jet to dla mnie bardzo nerwowe zajęcie :D Naprawdę uszykowałaś same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli mogę, to zgłaszam swój udział w Candy. Zawsze marzyłam o takiej gilotynie. Chętnie wróciłabym o robienia kartek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja droga, kto by nie chciał takich cukierasków dostać? :) Ja z miłą chęcią ustawiam się w kolejkę. Tulipanki sa piękne i aż by się chciało je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze na końcu się dowiaduję o takich cudach :) Jednak ustawię się w kolejce do tulipanów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja ustawie się w tej długiej kolejce. Wszystko piękne, ale tulipanki - marzenie!!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Suuuuper candy. Tulipanki w sam raz na 8 marca :), a i cała reszta przydasi rewelacyjna :) Zapisuję się z przyjemnością może szczęście się do mnie uśmiechnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie będę ukrywać że pierwszy raz u Ciebie, że jestem oczarowana tulipanami i no cóż trochę nie ładnie ale przycupne w kolejce, a nóż widelec los uśmiechnie się do mnie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopisuję się do listy chętnych na takie słodkości. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. :) Może jeszcze zdążę :). Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)