czwartek, 21 marca 2019

gałganki i inne

witajcie:)
takie przytulanki uszyłam do gabinetu logopedycznego aby dzieci miały co tulić w chwilach zabawy/i do kompletu chustecznika maroko pojemniczek na długopisy:)







a taką fajną rzecz miałam okazję zrobić dla znajomej na prezent gwiazdkowy decha z breloczkami na daty urodzin najbliższych prezent miał być dla babci więc już teraz babcia nie zapomni kto kiedy ma urodzinki pomysł zaczerpnięty z neta:)decha oszlifowana nie widać sznurka na którym decha wisi/napisy transfer 


prace w ogrodzie zaczęte ciekawe na ile pogoda jeszcze pozwoli podziałać:)wy już tez ruszyłyście na swoje działki i ogródki/?dziękuję za wszystkie wasze miłe wpisy:)

19 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tym przypominaniem o urodzinach:), przy okazji zapraszam do siebie do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu super te maskotki , zwłaszcza ślimaczek wpadł mi w oko . Przypominajka urodzinowa genialna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetne pomysły, przypominajnik rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskotki są świetne, ale ta decha -super!
    ja juz działam- kupiłam nasionka;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pluszaki świetne, dzieci zapewne zachwycone, a i ćwiczenia nie będą takie nudne :)) Pomysł z deseczką genialny :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie cieszę się ,że podoba się:)

      Usuń
  6. Cudne gałganki :) Idealne do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne przytulanki, ale pojemniczek i przypominajka są superowe!
    Pozdrawiam wiosennie 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne gałganki, ale decha wymiata. Świetny pomysł do wzięcia.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)