czwartek, 13 czerwca 2019

ciepło i letnio

witajcie:)
wielkie dzięki za wszystkie miłe komentarze pod moją ścianą płaczu jak ją nazywam trochę pracy lat mija a efekt mnie wciąż zachwyca tak miało być :)planuję teraz dowiesić do 3 rzędu i będzie równo 18 brakuje mi 2 róż czerwonej i różowej /muszę pomyśleć bo weszła druga magnolia w kolorze który mam ale jest jeszcze różowa i hortensja niebieska:)nie wiem czy powielać wzór wedle koloru ?
póki co męczę Dalię:)a dzisiaj zabawa u Reni tu miało być ciepło letnio plus paski:)u mnie karteczki ślubne:)




pozdrawiam was serdecznie wiem ,że każdy ma dużo pracy w domach i pracach zawodowych tym bardziej dzięki za skrobnięty komentarz:)

10 komentarzy:

  1. Świetne te kartki kopertówki, podoba mi się ta forma bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Reniu obie- mają ciekawą formę, którą podziwiam u Ciebie po raz kolejny- muszę w końcu sama wypróbować:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki porobiłaś Reniu. Wspaniałe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe są ,bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki, wszystkie !!! Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie nietuzinkowe kartki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty to robisz, że tyle tworzysz. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne karteczki, szczególnie wpadła mi w oko ta w paseczki. Elegancka, bardzo ładna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)