piątek, 2 sierpnia 2019

kokarda u Ani

witajcie:)
w sierpniu w zabawie u Ani tu królować ma kokarda więc tym razem torebeczki szablon dostałam od Zofiko wykonanie moje i interpretacja na ślub:)5sztuk bo znacie mnie do jednej nie siadam :)wspaniale się klei polecam po kopertówkach i sztalugach moja faworytka:)









dziękuję Aniu za świetną zabawe już mnie ciekawi co dalej wymyślisz:)dziękuję za wasze wszystkie miłe słowa:)dzisiaj wręczę młodym ludziom jedną z nich a co dołączę pokaże wkrótce:)

10 komentarzy:

  1. Wow, chyba jeszcze śliczniejsze niż kopertówki. Udanej zabawy Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pomysł na wykorzystanie kokardy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kopertówki,kokardy dadają uroku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kokardowe prace Reniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kokardkowa robota. Nawiązałaś sie tych kokardek sporo. śuper wzór.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zawsze kartki w ilości hurtowej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu byłam pewna że napisałam tu już komentarz .. coś kiepsko z tą moją pamięcią :-(
    Cudowne są wszystkie Twoje karteczki - torebeczki. Mnóstw kokardek i ślicznych bukiecików.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na kartkę z kokardą! Wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają :) rewelacyjny pomysł na kształt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)