wtorek, 20 sierpnia 2019

niezapomniany wyjazd

witajcie:)
wiele z was już poczytało u Jadzi tu że ją odwiedziłam w sobotę /wyjazd spontaniczny nie umawiany miesiącami takie są najlepsze:)zabrałam kuzyneczkę i rankiem ruszyliśmy/emocje przed spotkaniem sięgnęły zenitu a;le Jadzia okazała się swojską babką jak już podejrzewałam ,przez wiele rozmów telefonicznych:)było cudnie śmiesznie smacznie i przyjemnie /Jadziu dziękujemy ci za wspaniałą gościnę:)prezenty i  uśmiech :)
a to relacja mała :)


















JADZIU jesteś niesamowita:)powtarzałam nieraz:)
pamiątki od Jadzi :)


kolekcje Jadzi :)






i przekazane podaj dalej 7
dziękuję serdecznie za te piękności i zapraszam kolejne ostatnie dwie osoby do zabawy:)


było wspaniale życzę wszystkim takich spotkań w realu/spontanicznych bogatych w upominki i niezapomnianych:)my z Jadzią pewnie spotkamy się jeszcze....

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe spotkanie, to takie miłe, poznać w realu osoby, które zapadają nam w serce w blogowych, wirtualnych odwiedzinach :D
    Milo bardzo Was widzieć <3
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu,ja jeszcze do dzisiaj nie mogę dojść po naszym spotkaniu:)Było rewelacyjnie:) I też mam nadzieję,że to nasze nie ostatnie spotkanie:)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane spotkanie, aż miło popatrzeć. Pozdrawiam Reniu milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowanie zbliża ludzi , fajnie widzieć uśmiechniete buzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie:))))jestem Wami zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe spotkanie!
    Pozdrawiam serdecznie, Reniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne spotkanie, to jest super sprawa, tyle frajdy, uśmiechu i miłych rozmów. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak miło...normalnie wam zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spotkanie bogate w cudowną ceramikę i rękodzieło. Zazdroszczę Wam tego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spotkanie i podarki również. Ja oj Jadzi dostałam też super upominki 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)