wtorek, 27 sierpnia 2019

podaj dalej 7

witajcie:)
do zabawy zgłosiła niestety na razie tylko jedna osoba i pewnie tak zakończę tę zabawę /było upominkowo pięknie sympatycznie ,niektóre osoby które się nie wywiązały zabawy niech wezmą to na swoje sumienie:)jeśli ktoś jeszcze chce otrzymać upominek zapraszam :)do mnie zapisała się sąsiadka zza miedzy/znałyśmy się kiedyś u Elizy tu wygrałam Candy i bliżej nam nie przyszło się spotkać /za to teraz jak zapisała się do mnie na podaj dalej osobiście odebrała upominki /przy kawce i tartej z borówkami spędziłyśmy południe poniedziałkowe:)dzieli nas około 10 km więc spotkań będzie więcej :)a takie upominki przekazałam w zabawie:)




 koniecznie selfie

i najważniejszy uśmiech obdarowanej:)

 a to upominek miły od Elizy:)


Eliza dzięki ci za wspaniałe spotkanie i do zobaczenia :)u Elizy już można się zapisywać na podaj dalej szyje fajne torby maskotki i inne rzeczy:)pozdrawiam serdecznie :)dziękuję że zaglądacie:)

11 komentarzy:

  1. Cudowne spotkanie i mega świetny upominek przygotowałaś Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie!!! Cudowny upominek przygotowałaś :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się obdarowałyście.:) Pozdrawiam Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się obdarowałyście. Miło się patrzy na takie zdjęcia. Życzę wielu spotkań i to coraz to piękniejszych. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantatsyczne spotkanie :) Ja w ten sposób pierwszy raz z Zosią się psotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe upominki, ale myślę że osobiste spotkanie było jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i super spotkanie:) Pozdrawiam ciepluchno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spotkanie, bardzo miłe są takie momenty ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe upominki :) Takie spotkania są mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkanie było super sympatyczne, oczywiście nie muszę pisać że przesadziłaś z prezentami, bo to widać, wszystko cudowne i pomału znajduje swoje miejsce u mnie, tackę już miałam nawet okazję użyć (idealna dla dwóch osób). buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)