piątek, 28 lutego 2020

koszyczek życzeń

witajcie:)
mijaja kolejne dni mojej choroby rozłożyło mnie komplet wirus ,,,ale nie ten ...po kolei wszyscy w rodzinie wpadli do łóżek...ja w bezsenne noce myślę i myślę ...Na zabawę do Reni tu zgłaszam karteczkę doniczkę u mnie ala koszyczek podejrzane na blogu kreatywnym autorstwa Cudnenienudne..
Myślę ,że jest Renia przybrudzoną czerwień uzna i ala koszyczek ...zawsze chciałam ta formę zrobić jest przecudna wrócę na pewno







pozdrawiam wiernych fanów do zobaczenia :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie wspominaj o wirusie i nie sieją większej paniki niż jest😊 zdrowia życzę całej Twojej rodzince a prace przygotowalas bardzo ciekawe i oryginalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu u nas to samo- chorują wszyscy po kolei i na okrągło- taka pogoda i czas.
    Koszyczek cudny i bardzo oryginalny, mnie się bardzo podoba i przyjmuje z otwartymi ramionami:)
    Dziękuje za udział w zabawie, dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca!!!Wracaj szybko do zdrowia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu zdrówka życzę dla Ciebie i całej rodzinki. Koszyczek cudny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kicham, prycham i wiem jak to denerwuje:) Zdrówka to po pierwsze a po drugie koszyczek cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka - koszyczek!
    Dużo zdrówka Wam życzę, Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. As stated by Stanford Medical, It is really the SINGLE reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 19 KG less than we do.

    (Just so you know, it is not about genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    Click this link to determine if this quick quiz can help you find out your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)