piątek, 1 stycznia 2021

zakładek dużo zakładek

witajcie:)
zakładki dawno powstały podsumowując cały rok trzeba pokazać je i zamknąć stare sprawy:)
w tym 2020 roku wielu zmian w naszym życiu mimo wzlotów i upadków w liczbach rękodzieło wygląda tak:)
Hafty duże 6 szt
Hafty małe 22szt
8 bombek drewno decu
220 zakładek papierowych i drewnianych 
32 chusteczniki
20 szt Tac
20 karchochy plus 10 jaj
164 Kart i 72 Tagi
50 bombek koronka
2 akryl bombki
9 stroików święta
14 dech
działo się mam nadzieję ,że w tym roku będzie też wena i czas na swoje robótki życzę wam zdrówka i zdrówka pomyślności na Nowy rok:)








8 komentarzy:

  1. Reniu, jesteś wielka. Tyle prac!!!!

    W nowym 2021 roku życzę dalej nieustającej weny i żebyś pobiła swój własny wynik z tego roku. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super początek roku...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu brawo, że też Ci się chciało to wszystko liczyć , podziwiam za ta ilość. Bardzo dużo , bardzo fajnych rzeczy zrobiłaś w 2020 roku. Te zakładki są cudne, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki! Ja też mam te drewniane od Ciebie:-) Zapomniałam Ci podrzucić trochę baz papierowych na zakładki :-( Pozdrawiam serdecznie i podziwiam różnorodność Twoich prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, zakładki są cudowne, takie kolorowe i pełne pozytywnej energii, no cudo!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tego naprodukowałaś:))super:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu jesteś niesamowita. Podziwiam Twoją pracowitość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)