wtorek, 8 września 2015

jestem zaczynam....

witajcie :)
myślałam myślałam i wymyśliłam chcę też bloga:)codziennie przeglądam Wasze tyle piękności w nich ,że i ja postanowiłam się pochwalić...tym co robię co planuje co realizuję o czym marzę.
Mam na imię Renata jestem upartą 40- latką spod znaku koziorożca lubię mocną kawusię ,słodkości i spagetti/mam męża i syna i wymarzone miejsce na ziemi.kocham zieleń i Mazury.
czego chcieć więcej...oddycham haftując i decupagując:)lubię wszystko co rączki tworzą mam nadzieję, że znajdziemy wspólny język i do mnie czasem ktoś zajrzy.

1 komentarz:

  1. No to jestem:))wróciłam do początku Twojego bloga żeby Cię poznać bliżej i już chyba troszkę wiem z tego co mnie interesowało:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)