poniedziałek, 11 kwietnia 2016

ulubiona pora roku:)

witajcie:)
Oczywiście ,że Pani Wiosna to moja ulubiona pora roku.Wszystko budzi się do życia wokół zieleni się ....Lubię tę chwilę wiosny gdy rolnicy sieją i pąki drzew rozkwitają ,czekamy na pierwsze kiełki w ogrodach,tak lubię upały i zbyt duże upały niekoniecznie:)Czekamy na bociany,najpierw Pan bociek przyleciał potem pani po tygodniu siedzą sobie i wiją gniazdko dla przyszłych potomków:)
Zobaczcie czasem na ogrodzie z balkonu i w parku jak pięknie jest wiosną:)
A Magnolie...ech cudne drzewo o carskich kwiatach :)uwielbiam :)
Zapach fiołków:)....























                                                           Lubimy z Felą czasem pofocić:)
                                                                       do zobaczenia papa


13 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię wiosnę, magnolie i fiołki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie magnolie już pięknie kwitną. Kota masz przepięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna to także moja ulubiona pora roku, a magnolię uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna, to także moja ulubiona pora roku. Kocham ją za każdy jej aspekt:)
    moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia! Magnolie kwitną, czas odwiedzić ogród botaniczny...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia u mnie od piątku niebo zamglone i co chwila pada, więc nie mam jak się cieszyć wiosną, ty dałaś mi trochę słońca ;).
    Pozdrawiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna wiosna zawitala u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna wiosenka u Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to zawsze co roku wypatruję fiołków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam magnolie ,wsadziłam sobie ,ale ma już trzy lata i nie kwitnie :( może za rok? Głaski dla Feli jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz,że forsycja jest naszą polską rutinoscorbiną:)i z jej kwiatów pije się herbatkę:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)