sobota, 1 października 2016

10 Candy:)

witajcie:)
9 candy dla Rudej spakowane ,pewnie tańczy jak szalona ,jeszcze raz gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam na kolejne:)
Jak ten czas leci dopiero zaczynał się rok a już 10 miesiąc kroczy z nami ,komu się nie znudziły moje prezenty zapraszam serdecznie na 10 candy:)Tym razem są to przydasie ,3 nowe gazetki z Francji i ksera różnych wzorów:)

Wystarczy zabrać  do siebie banerek ,czasem wlecieć z komentarzem  :)








Dodaj napis



Przypominam ,że wśród osób ,które co miesiąc zapisały się na candy wylosuję 13 prezencik:)
A i muszę sprawdzić czy są takie osoby ,które są w mojej głowie co miesiąc:)buziaki



47 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty, więc jak co miesiąc zgłasza się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bawię się od początku i bawię się dalej:) Może w końcu i do mnie się uśmiechnie szczęście:) Zabieram banerek do siebie i zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu serducho masz przeogromne, że co miesiąc zza pazuchy takie cuda wyciągasz żeby się z nami dzielić:) Oczywiście na 10 etap też się piszę, cukierasy fantastico! A w swych kalkulacjach do etapu 13 możesz mnie pominąć bo nie bawiłam się od początku (smuteczek)

    OdpowiedzUsuń
  4. Renia zapisuję się oczywiście
    Jak ten czas szybko leci ..... to już moje 10te Candy z Tobą
    Pozdrowionka
    zaraz wrzucę banerek do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję i ja :) Piękny zestaw przygotowałaś jako nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ponownie zapisuję się do zabawy. Pięknymi prezentami obdarowujesz! Mi w oko najbardziej gazetki wpadły, ale nie tylko :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie! Tańczę z radości! :D i co mi tam! Próbuję szczęścia raz jeszcze! Baner ląduje u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To może i ja cichutko stanę do kolejki:)))Świetne cukierki przygotowałaś:))ech!przydały by się:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się dołączę do zabawy:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ćiekawe gazetki. Chętnie stanę do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłam tego przeoczyć, no po prostu nie mogłam i szybciutko staje w kolejce :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Także i tym razem spróbuję swojego szczęścia :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością staję w kolejce :-) takie wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  15. z przyjemnością spróbuję szczęścia! uwielbiam francuskie wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojojo i ja dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, ciekawe, przydatne i różnorodne nagrody.
    Banerek tutaj: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja się zgłaszam na te frykasy !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super nagrody, więc ponownie dołączam do zabawy:) Obserwatorem już jestem i regularnie oglądam to, co masz w głowie :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze, na takie cudowności i ja się zapisuję =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po raz kolejny z przyjemnością przyłączam się do zabawy. :) Wiernie co miesiąc się melduję i mam nadzieję, że przy 13 losowaniu weźmiesz moją skromną osobę pod uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie cuda rozdajesz, że jak tu się nie zapisać.:) Przyłączam się.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięne prezenty, oczywiście zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się i ja :). Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też się chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział :) Banerek wisi na już na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same wspaniałości rozdajesz :) Zatem z miłą chęcią spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyłączam się ponownie:) cudowne prezenty:)
    Banerek dodam, gdy będę przy komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę sie ,że tutaj trafiłam :)Oczywiście zostaję :)
    Spróbuję również swego szczęścia w zabawie i ustawiam się jako hafciarka w kalejce.Banerek już wisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spróbuje też , może się uda :) Gazetki kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje wygranej i oczywiscie sie pisze na nastepny etap. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawiły mnie te gazetki, zatem ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydasi nigdy dość!
    Świetna nagroda. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Gazetek nie znam, przydasie super,oj przydałyby się :)
    Z chęcią się zapisuję i mocno trzymam kciuki za siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. nie mogę się nie ustawić :-))) p.s. adres dotarł sąsiadko!

    OdpowiedzUsuń
  38. moze sie wreszcie zmobilizuje na nowe hobby :) probuje sil w candy. zobaczymy czy wspomozesz nowa nauke :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przez gapiostwo nie zapisałam się do tej pory na to candy, nadrabiam - Zapisuję się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne prezenty, jak to zawsze u Ciebie, dlatego zgłaszam się, jak zawsze :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne rzeczy robisz :) Chętnie i ja się zapiszę, ale zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne prezenty ,ustawiam się w kolejce po spełnienie marzeń.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością zgłaszam się, cudowne prezenty, miło by było wygrać :) Banerek zawisł u mnie na www.pasjevioli.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mogę się bez bicia przyznać że tylko kilka razy się zapisałam :*
    I teraz ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A co tam jak szaleć, to szaleć :)) zapisuję się i ja

    OdpowiedzUsuń
  46. Z wielką przyjemnością zapisuję się. Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)