wtorek, 27 grudnia 2016

Papież dla mamy II...

witajcie:)
Papież dla mamy oprawiłam i wręczyłam w dniu wigilii ,radość była już powieszony z ramy nie jestem zadowolona bo to dosyć nietypowy obrazek a postanowiłam sam oprawić na grajdołkach kupiłam ramę i kombinowałam ,,,tak umiałam zrobiłam może zaniosę jeszcze do ramiarza potem :)











                                                     Mama grunt zadowolona :)
                                                              i po świętach:)



18 komentarzy:

  1. Bardzo piękny prezent...Bardzo...
    Pozdrawiam Cię Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny prezent! nie wiem do czego masz zastrzeżenia, oprawa idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Moim zdaniem oprawa jest w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca:)podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny prezent :) Wcale się nie dziwię, że mama jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, klasycznie jest bo przeciez uwagę ma zwracać środek, zawartość ramki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalny prezent z pięknym, ponadczasowym przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się mama ucieszyła-piękny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent wspaniały :)
    A oprawa nie jest zła, mnie się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że trafiłaś z prezentem.
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent i świetnie wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny prezent ;) świetnie poszło Ci z oprawienien ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)