poniedziałek, 26 grudnia 2016

wymianki :)

witajcie:)
Zapisałam się na 2 wymianki na blogu u Rączka made i na Złotych rączkach:)
Ja otrzymałam upominki od Tekli a ja wysłałam dla Małgosi Zółtek:)
dziękuję za sympatyczną zabawę:)
od tekli/
dla Małgosi :)


na blogu Rączka made wylosowałam Zofiko nawzajem robiłyśmy sobie upominki:)
dziękuję Ci kochana za szczere serce:)
tyle dobroci u mnie






a dla ZOFII poleciał taki upominek:)




Każdy lubi wymianki niespodzianki ja na pewno jeszcze nie raz wezmę udział w takich :)
miłego rodzinnego 2 dnia świąt macie siłę jeszcze i miejsce w brzuchach na smakołyki?
buziaki:)





















                                               








12 komentarzy:

  1. Jakie fajne upominki:) Bardzo mile sa takie wymianki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty.
    W moim brzuchu już nie ma miejsca na nic. Wracam do rzeczywistości i za chwilę zaczynam trening :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianki :)
    Ja miejsca nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą paczuszkę! Ślimaczek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ hojne byłyście na święta :) super wymianki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wymianki. Gratuluję wspaniałych prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)