piątek, 26 maja 2017

na chrzest

witajcie:)
I znowu koleżanka pop
prosiła o zestaw  na chrzest w tej materii nie jestem taka biegła maało mam przydasi w tym temacie ale coś poczyniłam ...mi sie podoba delikatnie bez przesady:)








      zawalam Was tymi postami, ale przecież kto chce zajrży bez przymusu i zostawi jakiś ślad:)
                                                   buziaki cieszę się ,że jesteście:)
Dziś Dzien Matki życzę wszystkim mamom dużo miłości i radości z pociech tych dużych i małych             ...mój syn włąsnie zaczął dzień od mamo?dałabys mi jakieś pieniądze...hihi

11 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka! delikatna i ze smakiem. Idealna do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak właśnie powinno być delikatnie na chrzest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo mi się podoba.
    Też lubię delikatnie i minimalistycznie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplecik. Podoba mi się jego delikatność.
    Przyłączam się do Twoich życzeń. Wszystkiego co najlepsze dla wszystkich mam. Ja też jestem mamą, wiem, że życzenia przylecą i do mnie ale wieczorem. Pozdrawiam. Dzisiaj u nas słoneczko ale chłodno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik - delikatny, "zwiewny", idealny na tak piękną uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik idealny jak na taką uroczystość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik bardzo delikatny,będzie super pamiątka:)A ja od syna dostałam na święto kosiareczkę:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)