środa, 16 sierpnia 2017

maki w roli głównej

witajcie:)
Tak mi sie podoba ten papier ryżowy ,że jeszcze zrobiłam skrzyneczkę połączyłam troszkę transferu i decu:)






                 pewnie poleci na upominek kiedyś narazie czeka na lepsze czasy w komodzie:)
                                  długi wekend minął u mnie rodzinnie na grilowaniu i hafcie  :)
Dziś czekają ogórki fasolka i szczaw ...miłego dnia dziekuję za miłe słowa pod beczułką taka mała                                                                                   rzecz a cieszy:)


13 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jest cudna:) Na pewno ucieszy obdarowaną osobę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papier ryżowy jest prześliczny! Świetnie wygląda na tej skrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie ale ślicznie wygląda ta skrzyneczka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna:))papier ryżowy uzależnia:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym rowerem i makami extra!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna skrzyneczka! Zakochałam się w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu,Twoje piękne decu i zawsze ciekawe zdjęcia! Podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna skrzyneczka na drobiazgi, jako osłonka i wiele różnych zastosowań. Taki makowy przydaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna!!!! te maki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ja mam czyste więc wymianka? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)