piątek, 23 listopada 2018

słodkie pudełko

witajcie:)
takie słodkie pudełeczko zmalowałam tylko jej wierzch ponieważ reszta fajna i przyjemna może być na świąteczne czekoladki i ciasteczka lub pierniczki:)zakupione w Czaczu tym razem nowiutkie tylko zmieniona lekko szata"_



upycham mojej psinie tabletki ma 8 dziennie/wczoraj dostałam upominki od Anstahe ale same cudeńka pochwale się jak fotki zrobię i jeszcze jeden upominek ale podsumuję zabawę podaj dalej jak otrzymam następny:)pozdrawiam was moje kochane lecę zarobić ciasto na rogaliki i do garów :)

12 komentarzy:

  1. Pudełko - - marzenie, w sam raz na pierniczki. Własciwie to taki kuferek. Podziwiam, Reniu, Kreatywność. Za psinkę cały czas trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie pudełeczko Reniu.:) Biedna ta Twoja psinka, głaski dla niej, a pozdrowienia dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pudełeczko. Trzymam kciuki za pieska. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczko Reniu,zresztą jak wszystko co robisz :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy zarobisz pierniki? Pudełko puste pozostać nie może.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu ja pierniki już praktycznie mam- więc pudełko śmiało wysyłaj Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)