czwartek, 22 listopada 2018

trio

witajcie:)
takie małe 3 cuda zmalowałam i transferem wykończyłam :)świecznik pomalowałam na biało i ozdobiłam fajną tasiemką pasmanteryjną:)




pozdrawiam wszystkich którzy zaglądają i zostawiają miłe słowo . Goldi we wtorek znowu wylądowała w klinice z rozszerzeniem żołądka  wykryto kilka innych spraw obecnie leczymy zmiany wątrobowe zapalenie macicy serce miała ściąganą wodę z płuc i ma guza na oku..powiem wam ręce opadają żal psiny gdy cierpi teraz po ściągnięciu wody jest dobrze:)

9 komentarzy:

  1. Piękne prace Reniu, podziwiam. Kiedy Ty to wszystko robisz? Współczuję psince, żal że tak cierpi. Przy chorej wątrobie może musi mieć jakąś dietę. Głaski dla Goldi. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu,ciekawie ozdobiłaś świecznik, nad cytatami warto się zastanowić. Przykro mi z powodu choroby Twojego psa. Wiem jakie to zmartwienie i smutek dla rodziny. Ja nawet przeżywałam bardzo chorobę i odejście każdego chomika i każdej myszki jaką hodowaliśmy w domu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, świecznik baaaardzo mi się podoba. Psinki strasznie żal i wiem jaka to trauma dla wszystkich. Moja Plameczka po operacji czuje się już lepiej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, jak zawsze piękne prace! Trzymam kciuki żeby Goldi się polepszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne transfery, zdrowia dla psiny, na osłodę zapraszam do mnie na candy mikołajkowe! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)