wtorek, 4 grudnia 2018

kilka spraw na raz:)

witajcie:)
dużo się u mnie dzieje i niekoniecznie dobrego...ech życie/
kilka rzeczy udało się zrobić bombkę  ubrałam w koronki i zmajstrowałam kartkę na 18 ...już koniec roku chyba syn skończy ten imprezowy rok:)




pomału ku świętom a jak u was przygotowania/?u mnie nic się nie dzieje choć chłopaki dzisiaj choinki w lampki ubrali na dworze:)lubię cały grudzień jak się świecą:)buziaki
podaj dalej 7 i 8 wysłane z wyjątkiem Dusi która otrzyma wraz z świątecznymi upominkami :)

6 komentarzy:

  1. Cudne te prace :)
    U nas dopiero ozdoby przed samą Wigilią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i cudna bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną karteczkę zrobiłaś :) a bombka to już wyższa szkoła :)
    Miłego dnia Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok bogaty w 18:))))Fajna ta bombka:))malowałaś czy to koronka?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka ciekawie ozdobiona. Karteczka bardzo pomysłowa.
    U mnie dekoracje świąteczne pojawią się w ostatnim tygodniu przedświątecznym. Kiedy okna będą błyszczały, zawieszone będą nowe firanki. Dekoracje przeważnie są kolorze czerwieni i złota z udziałem żywych gałązek. Obowiązkowo będą kwiaty (poincesja) i stroiki ze świeczkami/lampkami w różnych kącikach niewielkiego mieszkania w bloku. (to co innego niż dekoracje dużego domu) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)