poniedziałek, 28 stycznia 2019

choinka styczeń

witajcie:)
jak na zabawę przystało w styczniowy hafciarski poniedziałek prezentuję dwie zawieszki z cyklu alfabetu babuszki:)oprawiony na podwójnej tekturce wierzch pół medalionu akrylowego 11 cm wklejone na klej plus wsypane cekiny i gwiazdki cekinowe:)w koncepcji wzorków zmieniłam tylko kreseczki na czarne są bardziej wyraziste:)zamiast pętelek dałam koraliki:)zawieszki wędrują pod zabawę u Kasi tu










pozdrawiam i ściskam wszystkich zaglądających :)dziękuję że jesteście i wiernie chwalicie i dobrą radą służycie:)buziaki

16 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki:)
    Aż musiałam odświeżyć stronę i dobrze sprawdzić, czy na pewno do Ciebie trafiłam :) widzę zmiany na blogu ;) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana szaty bloga zdecydowanie na plus :) Bardzo fajnie wykończyłaś te hafciki :) Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, Reniu!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te zawieszki a pomysł z połówka medalionu zdecydowania do zapamiętania bo jest świetny. Nadal podziwiam ten świąteczny alfabet.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj pięknie wyszło 😀. Urocze zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mnie tu nie było,a tu takie nowości !!! Pięknie :)
    No i hafciki cudne :)
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wykorzystanie połówki medalionu. Pięknie się to prezentuje.
    Szczególnie podoba mi się wzorek z samochodzikiem.
    Swoją drogą w styczniu bombki? Ale piękne więc dawaj kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Reniu te hafciki a cały alfabet w medalionach na choince będzie wyglądał cuudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj Reniu :] Bardzo fajnie prezentuje się alfabet w medalionach , śliczne hafciki i jeszcze te cekiny ...Super ! podoba mi się :} pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj pięknie wygląda ten hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe monogramy Reniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne ozdoby na moja choinkę......sa świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)