sobota, 26 stycznia 2019

made in Maroco

witajcie:)
wspaniale biało za oknem nie koniecznie gdy ktoś dojeżdża do pracy lub wybiera się gdzieś :)
u mnie dziś wspaniały papier ryżowy ja go nazywam Maroko bo te kafelki są przepiękne i na czasie teraz:)komplet energetyczny poleciał do gabinetu logopedycznego znajomej :)
a tam morskie klimaty panują więc zapasował :)





pozdrawiam was na Wekeend:)ja dziś podążę z wizytą do pewnej sympatycznej koleżanki blogowej:)
dziękuję za wszystkie miłe słowa które zostawiacie u mnie:)

16 komentarzy:

  1. Piękny komplecik :) fajne motywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten śnieg mnie przeraża. Śliczny motyw mozaiki.:) Bezpiecznej podróży i udanego spotkania Reniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw rewelacyjny. Uwielbiam marokańskie motywy- mam na płytkach w łazience 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie, cudny motyw. :) Miłego weekendu życzę, radosnego spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym go tak nazwała:) piękne prace Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace:))i mnie urzekł ten wzór.Podobają mi się kafelki z tym wzorem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne prace Reniu. Uwielbiam takie motywy i to jeszcze w takich kolprach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet wyszedł śliczny. Nie dość, że praktyczny to i jeszcze wyjątkową ozdobą będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplet, ślicznie wygląda ten wzór :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór prezentuje się doskonale :) Super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bardzo nie typowy wzór, ale to na plus, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)