czwartek, 24 stycznia 2019

do wielkanocy...

witajcie:)
do Wielkanocy daleko ale już karteczki się robią za sprawą zabawy u Ani tu


a takie moje propozycje dwie karteczki składane wg kurski Ewy wyzwanie 2:)
połączyłam dwie zabawy w jednym choć jestem wielkim przeciwnikiem łączenia ale te składaczki nadrabiam dla poćwiczenia nowych form kartek/tym razem jestem chyba zadowolona ta forma składaka bardzo bardzo przypadła mi do gustu:)
i tak Aniu do ciebie wędruje 6 karteczek wielkanocnych:)









i tradycyjnie moje kurki królują na nich zestawy żółty zielony i biały
i biały zielony pomarańczowy:)
i kilka zestawień:)


niesamowite co można wyczarować z papieru:)
lubię tę formę odstresowania mam nadzieję że któraś karteczka trafi i w wasze gusta:)
dziękuje że jesteście miłe i hojne w swoich słowach:)

13 komentarzy:

  1. Reniu świetnie Ci się udały te składaczki. Fajne pastelowe kolorki. A pomysł na kartkę kurę jest genialny!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne karteczki Reniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu- karteczki sa super! Pozdiwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie Reniu! Fajna forma - składaczek. Urocze papiery i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, podziwiam Twój zapał :) Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:))co ja Ci będę pisać:)))widać ,że Cię pochłonęły kartki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo zinterpretowałaś styczniowe wytyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, piękne karteczki. Forma składaczka jest super.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Składanki są mega, Ninula jest nimi zachwycona- mamy od Uli podobna więc taka ściągawka hi hi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Forma kartek zaciekawia. Wszystkie są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)