czwartek, 28 lutego 2019

baba babie

witajcie:)
z samego rana losowanie fantów mojego Candy przebiegło bez żadnych problemów wybaczcie brak zdjęć ale przeziębienie bierze górę/moje upominki lecą do Reni tui mam nadzieję ,że posłużą długo:)
Reniu twój adres chyba mam w zasobach notesa więc wyślę jak najszybciej wszystkim dziękuję za miłą zabawę i zapraszam na kolejne:)
a przy okazji moje upominki które otrzymałam od blogowych koleżanek:)
pierwszy przybył od Zofiko dziękuję ci kochana z całego serca:)




i od Bożenki dziękuję ci kochana też z całego serducha:)









kończę ten upominkowy post następne też przyleciały  pokażę jak zrobię fotki:)
dobro powraca:)


19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Reni. Cudny prezent dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty dostałaś:)
    A dla Reni gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe niespodzianki dostałaś Reniu, a innej Reni gratuluję super wygranej.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jednak nie zdążyłam, ale to nic . Gratuluję Renii :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe niespodzianki krążą w tym blogowym świecie :-)
    Pozdrawiam słonecznie i dużo zdrówka życzę, Reniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęśliwej.
    Ale i Tobie, bo pięknie zostałas obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dziewczyny Ci obdarowały !! Dobro powraca , zgadzam się z Tobą w 100%
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne upominki. To za Twoje serducho. Gratulacje dla szczęściary.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Reni.
    Piękne prezenty dostałaś, cudnie CIe dziewczyny obdarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne upominki otrzymałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Reni!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu wielkie dzięki- nawet nie wiesz jak się cieszę:)
    Buziaki przesyłam i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu:)))cieszę się ,że prezent przypadł do gustu:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przegapiłam :-( Gratulacje dla Reni ! I gratuluję pięknych prezentów od dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i jakie piękne rzeczy Ty otrzymałas!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)