środa, 27 lutego 2019

taca w groszki

witajcie:)
były grochy żółte teraz groszki szare serwetka przyklejona na żelazko :)tac będzie więcej bo kupiłam w Czaczu 5 sztuk i czekają:)
wczoraj mieliśmy ciężki dzień mąż miał wypadek z tirem skasował busa wszystko jednak dobrze się skończyło kolega jest w szpitalu ale będzie mam nadzieję dobrze  ,jemu nic się nie stało....ech życie





zapraszam jeszcze na moje Candy są miejsca wolne:)tu
jutro rano napisze kto wylosował mój syn ma dzisiaj 19 lat poproszę go dziś o wylosowanie:)
buziaki i niech ten dzień będzie piękniejszy od wczorajszego



11 komentarzy:

  1. Przykra wiadomość. Całe szczęście, że względnie dobrze się skończyła. Taca super. Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, ze tak się skończyło. Synusiowi daj buziaka i trzymaj się Reniu. Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę poprawię ci dzisiaj nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęście w nieszczęściu, że nie ma ofiar w ludziach, ale i tak sporo nerwów to kosztowało i załatwiania też niemało. Śliczna taca.:) Reniu życzę Twojemu synowi spełnienia marzeń. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tacka śliczna :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczna,dużo całusów i moc życzeń dla syna

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nic się nie stało. Wszystkiego najlepszego dla syna :) A taca jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko!Reniu współczuję.Dobrze,że mężowi się nic nie stało!moje dziecko wraca do domu i na autostradzie koło Wrocławia dwa auta przed jej był wypadek.Kobieta spłonęła w samochodzie.masakra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna taca. Bardzo mi przykro z powodu wypadku męża, dobrze,że wyszedł z niego cało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taca przepiękna.
    Wiesz to szczęscie w nieszczęsciu, że tak sie skończyło. Wszystkiego dobrego dla Was. Trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu zawsze mówię,że samochód można zespawać a życia ludzkiego nie da rady!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To ta szara dla mnie zamawiam.......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)