sobota, 9 lutego 2019

kurki naturki

witajcie:)
u mnie dzisiaj karteczki kurki święta tuż tuż lubię wcześniej poszykować i pokleiłam kilka:)
dzisiaj u mnie zbiorcze imieniny mamy i jej siostry Doroty i Marii więc lecę do kuchni by gościom dogodzić:)pozdrawiam z deszczowej wielkopolski wieje pada :)




na koniec zakupy nożyczki z Ali i Materiałków ciut:)


Beatko ostatnio pytałaś o zakupy na Ali akurat kupuję od prawie roku nigdy si e nie zawiodłam nożyczki wybieram do haftu więc są ostre a przesyłka czasem zaskakuje w domu po 10 dniach bo towar jest w Polsce i leci od razu :)polecam
zapraszam na moje Candy chyba cienkie prezenty bo mało chętnych:)  tu

12 komentarzy:

  1. Piękne i oryginalne kartki 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kurki i super zakupy Reniu.:) Udanej imprezki i wszystkiego dobrego dla Pań.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jako materiałowa maniaczka na odwyku nimi właśnie się zachwyciłam, choć kurki są mega i wiem to z autopsji bo jedna mam w domku;D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobną kurkową kartkę od Ciebie mam :) Te są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, super pomysł na kurki, no podoba mi się bardzo może nawet Ci podkradnę :-) Piękne także zakupy i prezenty. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki - kurki !!!
    Super pomysł Reniu :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki śliczne!!! I zakupy udane :) Ja też czasami kupuje na Ali :)). Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te kartko kurki:)))ha ,u mnie też kury:))ale w innej wersji:))))tylko jak to kury,grzebia się okrutnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurki a te quillingowe kurczaki takie jakieś znajome.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki są super ale nożyczki ekstra:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Do kartek już przywykłam są świetne, ale nożyczki.......odjazdowe zamów mi proszę, koszty zwrócę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)