środa, 29 maja 2019

za murem...

witajcie:)
nie o Grę o tron chodzi ale taki płot wymyśliłam od dawno za mną chodziła zmiana /stare metalowe przyrdzewiałe przęsła malowałam co drugi rok bez efektu /nałożyliśmy na nie nowe siatki tzw kosze gabionowe i zasypaliśmy kamieniami jak widać cała przyczepa nazbierana z okolicznych wysypisk rolników więc nie było tak żle :)układanie zajęło naszej trójce około 8 godzin i drugiego dnia wieczór/z efektu jesteśmy zadowoleni koszt to tylko siatki wkład kamieni darmo swoja siłą robocza:)
także widzicie nie nudzę się na hafcik pozostałą chwilka w niedzielę :)







mam nadzieję że ta forma ogrodzenia posłuży na lata:)
dziękuję za miłe wasze komentarze i  że zaglądacie:)

15 komentarzy:

  1. Super, lubię takie kamienne ogrodzenia i najważniejsze zero roboty a efekt bardzo fajny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężka praca, ale efekt świetny. Teraz trafię bez nawigacji. Pozdrowienia dla pracusiów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, podziwiam pomysł i Wasz zapał. Opłaciło się, wygląda bardzo ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie swietne ogrodzenie sobie sprawiłaś. Wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Fajnie wyglądają takie płoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napracowaliście się,ale efekt wowwwwwwwww!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo pracy to kosztowało, ale efekt robi wrażenie.:) Brawo za pomysłowość.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy ale i pracochłonny jak wszystkie prace w ogrodzie. Ale jak na niego popatrzycie to będziecie mieć wiele satysfakcji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gabionowe ogrodzenia są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca warta takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No toś cie się napracowali:)ale efekt super:))bardzo mi się podobaja takie ogrodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Płot wygląda genialnie, aż szkoda, ze ja nie mam gdzie taki przygotować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)