poniedziałek, 30 grudnia 2019

dziewczyna w sukience 1

witajcie:)
witam was w ostatni hafciarski poniedziałek w 2019 roku /było ich wiele, to ostatni hafcik zaczęty w tym roku /niestety z braku czasu i smutków rodzinnych nie udało mi się skończyć ...przyznam ,że wczoraj po 3 tyg chwyciłam igłę...mam nadzieję ,że wena i reszta się poukłada na dobre:)
dziękuje wszystkim którzy dopingowali mnie w wyszywaniu i podziwiali:)udało mi się wyszyć komplet do choinki u Kasi i 12 hafcików większych wymiarów:)







dziękuję ,że jesteście odzywacie się i wspieracie :)jutro przyjdę z życzeniami:)


9 komentarzy:

  1. Poszłaś jak burza. Piękne hafty i bardzo się cieszę, ze mogłam je oglądać w realu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś z haftami w mijającym roku :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, wielkie brawa dla Ciebie. Hafty piękne. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne hafty Reniu- podziwiam nieustająco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PODZIWIAM ZAWSZE TWOJE PRACE-MISTRZOSTWO

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twoich haftów , zaglądam tu chętnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, jak z kilku nitek i takiego „szkicu” powstala tak piekna dziewczyna! Fantastyczna praca 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu haft będzie przepiękny!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)