środa, 1 stycznia 2020

pracowity rok:)

witajcie:)
Nowy rok powitał nas wszystkim :)odwiedzającym zostawiającym dobre słowo, życzę Powodzenia Miłości i Zdrowia na ten najbliższy:)
dzisiaj kolejne dwa karczoszki dla bliskich mi osób:)



i tak rok w liczbach
24 zawieszki haftowane
79 tagów
12 haftów ukończonych
6 karczochów
26 bombek i jaj akrylowych
40 pudełka decu /tace /chusteczniki
320 kartek na różne okazje
to był dobry rok w rękodzieło /gorszy w zdrowie ,miejmy nadzieję że nowy przyniesie większe Radości:)czego i WAM z całego serca życzę:)

9 komentarzy:

  1. Reniu musi być lepiej..........,Życzymy Wam tego z całego serducha,ściskamy z Nowym Rokiem Angulaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu oby był dla Ciebie i dla nas wszystkich łaskawszy :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. POdsumowanie mnie dobiło, bo zobaczyłam,jak mało ja zrobiłam w tym roku! Brawo! Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podsumowanie w liczbach :) Trzymam kciuki żeby i ten był tak samo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bradzo pracowity rok Reniu! Życzę CI, aby ten rok był dla Ciebie lepszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo twórczy rok za Tobą, Reniu!
    Życzę tak wspaniałych pomysłów w 2020, dużo zdrówka i uśmiechu oraz pięknie dziękuję za kartkę i życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, jesteś pracowita ja mróweczka. Tyle pięknych prac. Statystyka imponująca. Pozdrawiam i tak trzymaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności Reniu. Zdrówka i wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu jesteś bardzo pracowita!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)