poniedziałek, 1 kwietnia 2019

metryczka

witajcie:)
wyjątkowo dla kogoś coś wyszywam nie umiem czasem odmówić ale stało się więc i prezentacja w poniedziałek hafciarski nowej pracy zaczęłam metryczkę dla chłopca nici dobieram sama pierwszy raz bez rozpiski chyba:)


 o tym ,że miły jest świat blogowy przypomniała Dusia ze swoimi upominkami



 i kolejne zdobycze z Ali



dziękuję że wytrwałyście tydzień z moimi robótkami i zapraszam na kolejne :)miło zacznijmy tydzień:)dziękuję Marylce za kartkę dotarła jako pierwsza świąteczna już :)

12 komentarzy:

  1. Metryczka na pewno wyjdzie super, doświadczona z Ciebie hafciarka przecież. Prezenciki cudniaste te pisanki i koronki cud miód :) No i nożyczki z Ali haha ja czekam na moje gitarki a te duże pozłacane można spotkać u chińczyka stacjonarnie, też je mam :] pozdrawiam Reniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się ta metryczka zapowiada, a prezenty rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę metryczkę z misiem haftowałam trzy razy. A byłyby i kolejne prośby, ale przekonałam do czegoś innego, bo bardzo nie lubię powtórek. Wersję dla dziewczynki też mam już za sobą, a kolejne trzy czekają na wyhaftowanie :-)))
    Jestem pewna, że będziesz zadowolona z efektu :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Metryczka pięknie się zapowiada, a prezenty super :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Reniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa metryczka powstaje. Gratuluję wspaniałych prezentów od Dusi. Ja również zostałam przez nią szczodrze obdarowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie piękna metryczka a prezent wspaniały dostałaś :)
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na końcowy efekt, ale znając Twoje umiejętności, będzie pięknie.Śliczne prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się ciesze,że upominki podobają się,czekam na efekt końcowy metryczki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe niespodzianki dostałaś Reniu i super zdobycze upolowałaś, a hafcik zapowiada się interesująco.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za metryczkę:))Piękne prezenty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)