wtorek, 2 kwietnia 2019

motyw religijny u Ani

witajcie:)
na zabawę u Ani tu wielkanoc z 3 kolorami przygotowałam karteczki:)jak zawsze 4 sztuki:)
kolorki pomarańcz biel i zieleń i zieleń biel szarości:)w tym miesiącu motyw religijny a składane wg Ewinki:)wszystkie kartki zrobiłam w styczniu przyznaję bez bicia kiedy zimno na dworze zamykałam się w moim kartkowym raju i kleiłam










a pewnej nocy z pamięci palety pomyliłam kolorki i wystąpił nie wiadomo skąd róż biały zielony kartki także tu podpinam by zakończyć edycję wielkanocnych Aniu nie licz ich do zabawy:)chyba że uważasz  że może być:)





zmykam dzisiaj do ogrodu w konspekcie wschodzą nowalijki a marchew i pietrucha wysiana na gruncie:)dziękuję za miłe słowa pod metryczką i innymi pracami cieszy dobre słowo:)
















15 komentarzy:

  1. Przepiękny wysyp wielkanocnych kartek. Ja z wysiewaniem warzyw jeszcze się wstrzymałam, bo u nas zapowiadają jeszcze przymrozki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne składaczko-we kartki! Widzę, ze obie jesteśmy szybkie w tym miesiącu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki.
    U mnie w szklarence już rośnie sałata i rzodkiewka, w gruncie jeszcze czekam :D
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki powstały, śliczne i jak dużo :-) Jesteś tytanem pracy, ale za to My możemy oczy nacieszyć :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, Reniu!
    Bardzo wymowne.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki w super formach i kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie pendolino.. szybko się Reniu rozprawiłaś z tymi kwietniowymi kartkami. Są świetne , fajne formy i fajne grafiki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki Reniu.:) Bardzo lubię motyw religijny. Pozdrawiam cieplutko życząc dobrego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kartki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne składaczki Reniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu,widzę że u Ciebie taśmowy wypust kartek:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Powstały piękne kartki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)