obserwatorzy

poniedziałek, 14 grudnia 2015

świątecznie...

witajcie:)
Grypa chyba puka do mnie i to głośno,a pracy jeszcze tyle do świąt:)zrobiłam sobie wianek ze swetra na drzwi,w domu pomału świątecznie się robi:)porządkom nie ma końca ale bez przesady ...czysto lubię mieć cały rok:)oto kilka świątecznych ozdób :)




spodobały mi się w tym roku te szyte choineczki dlatego jest ich troszkę:)


                           i na koniec bombeczka akrylowa ozdobiona koronkami:)
                                         dziękuję za komentarze i do usłyszenia:)

14 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowo....U Ciebie już Świątecznie ....U mnie jeszcze nie widać nic....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zdążysz i tak pięknie u Ciebie:)

      Usuń
  2. No proszę jaki ładny wianuszek można wyczarować ze swetra. Śliczne dekoracje, mnie również podobają się takie choineczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ozdoby, bombka akrylowa cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za bombeczkami, zdecydowanie. Są śliczne i eleganckie, a Ty, Reniu, nie wygłupiaj się, bo święta za pasem. Szybciutko wracaj do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wracam ale drugie choróbsko wchodzi...ech

      Usuń
  5. Widzę ,żę u Ciebie Święta pełną parą :)
    Pięknie ozdobione mieszkanie..to podtsawa :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu ale miałaś przedni pomysł:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie grypa,a jak jak zwalczyłam wirusa to uciełam kawał palca,,,i po pracy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuuuuuuu Bożenko wiem coś o tym ja w sierpniu jak ciachnęłam to miesiąc igły nie wzięłam do ręki,,zdrowiej kochana

      Usuń
  8. Ślicznie ozdabiasz dom, ja to tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)