wtorek, 15 stycznia 2019

składane karteczki

witajcie:)
zawsze byłam ciekawa jak się robi takie składane karteczki  teraz gdy spróbowałam przepadłam jak kamień w wodę /nadrabiam zaległe wyzwania u Ewy http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2018/11/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-8.html to składaczki na wyzwanie nr 8:)
dla mnie świetna zabawa trochę jest tu więcej pracy niż oklejenie zwykłej pracy :)
zobaczcie co pokleiłam:)
na 3 różne okazje wyszło mi jakoś:)









i tak będę kleić dalej  można na tych kartkach wykorzystać więcej scrapek przydasi które kiedyś nie wiedziałam jak  mam zagospodarować na kartce:)dziękuję że wpadacie z miłym komentarzem :)



12 komentarzy:

  1. Reniu:)idziesz jak burza:))..co tam burza,huragan:))))pięknie pokleiłaś:)))podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Szczególnie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne składaczki Reniu,ja jakoś nie umiem się przemóc w ich robieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne składaczki Reniu i bardzo fajnie ozdobione:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu. Bardzo podobają mi się Twoje składaczki. Brawo za odwagę!

    Ja tez ostrożnie podchodziłam do takich form kartek, wydawało mi się, że to bardzo trudne i nie do przeskoczenia dla mnie. Ale dzięki zabawie u Ewinki przekonałam się, że to proste. Jest więcej oklejania, komponowania ale efekt jest niekiedy wielokrotnie lepszy niż przy tradycyjnej formie kartki. I jeszcze zaleta ze mieszczą się płasko do koperty a po rozłożeniu ukazuje się cały urok kartki. Klej dalej!!! Pozdrawiam i życzę radości ze zrobionych kolejnych składaczków.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nadal uważam że sa trudne,tym bardziej je podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie sobie poradziłaś i cieszę się, że bakcyl składaczkowy już się u Ciebie rozwija :-)Tak jak pisałam, one tylko tak skomplikowanie wyglądają ;-) Porywam zdjęcia do galerii i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne składaczki przygotowałaś! kartki w tej formie są bardzo ciekawe, dają też różne możliwości. Mam nadzieję, ze powstaną kolejne piękne prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądają takie karteczki,może i ja kiedyś spróbuję.Twoje są śliczne :) Pozdrawiam serdecznie Ania.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to sobie poskładałaś. Śliczne karteczki.Twoja pracowitość i kreatywność nie mają granic. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, dobrze, że podjęłaś się wyzwania. Twoje karteczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)