czwartek, 4 kwietnia 2019

dla kociary

witajcie:)
w zamyślę ten chustecznik był dla kogoś kto lubi zwierzęta nie tylko koty serwetka fajna wpadła mi w oko i jest na chusteczniku wylądowała metoda na  żelazko:)poleciał do Anstahe na nasze przemiłe spotkanie:)wczorajsze warsztaty zakończone sukcesem było głośno ale dzieciaki zadowolone :)dzisiaj druga runda /a chłopcy mnie mile zaskoczyli jak widać każdy miał prawie inne jajo



pozdrawiam was miło i serdecznie u nas wczoraj w okolicy straszny wypadek z karetką na przejeżdzie /okropne te ludzkie losy na pewno widziałyście w telewizji ....

31 komentarzy:

  1. To Dzieciaki poszły na całość.....super, a jaja urocze, chustecznik bardzo oryginalny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaja wyszły mi piękne :)
    A chusteczki ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jaja powstały, jak widać Twój pedagogiczny talent się sprawdza. Chustecznik super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne nie takie kolorowe różnorodne:)
      prawie zostałam pedagogiem więc spełniam się teraz charytatywnie ale wiesz ,że lubię :)

      Usuń
  4. Fajne są takie warsztaty :) Muszę pomyśleć o zorganizowaniu podobnych u mnie w szkole. Ale to już w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa koniecznie takie masz zdolności pokazuj innym zarażaj:)

      Usuń
  5. Brawo młodzi rękodzielnicy , super wyszły te jajeczka!
    Chustecznik jedyny słuszny dla Kociary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, jestem pod wrażeniem tylu pięknych prac zrobionych przez dzieci. Chustecznik super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu to nie koniec dzisiaj byłąm w 5 klasie jutro w pierwszej pokażę :)dzieciaki super

      Usuń
  7. Dzieci są bardzo kreatywne! Ich wyobraźnia i poczucie estetyki- ogromne!Brawo Reniu za Twoją inicjatywę.
    A te kociaki...śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dla mnie to nic trudnego lubię się dzielić swoimi pasjami zarażać :)

      Usuń
  8. Wspaniałe wszystkie prace. Zdolnych miałaś chłopców w grupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te jaja dzieciaków:))to świetne ,że chcą cos tworzyć sami a Ty jesteś cudna ,że im to pokazujesz:)))super:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Bożenko od 5 lat jeżdżę do szkoły mojego Bartka:)

      Usuń
  10. Oj jaki super prezent dla kociary a jaka przyozdobione przez dzieci tez cudne. Życie to bezcenny dar i warto sie cieszyc kazda chwilka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe jajeczka i śliczny chustecznik.:) Oj zazdroszczę tym dzieciom takiej wspaniałej nauczycielki. Pozdrawiam Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też znam jedną kociarę i dla niej zawsze są prezenty z kotami :-). Twój chustecznik zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajka wyszły fantastycznie a dzieciaki miały wspaniałą przygodę i na pewno długo będą ją wspominać:-) Chustecznik wygląda świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 2 klasach jestem na każde święta znają mnie i bardzo czekają na zajęcia a ja zawsze wymyślę coś nowego:)dziękuję miło mi

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszły bardzo oryginalne,piękne jajca:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)