środa, 3 kwietnia 2019

na 18

witajcie:)
znajoma poprosiła mnie o kartkę na 18/ pudełeczko wykorzystałam po cukiereczkach:)
pracę zgłaszam do wyzwania kwietniowego u Ewy tu z chlapkami z ecoline:)





miłego dnia ja dzisiaj jadę na pierwszą rundę do dzieci z jajkami :)dzisiejsza klasa mnie nie zna bo jutro będzie klasa ,którą systematycznie odwiedzam /do dzieciaków jeżdże 5 lat wiem wiem dziewczyny ,że ciężko spotkać w szkołach jakieś fajne zajęcia ale i zainteresować dzieci coraz gorzej /może mi się uda?trzymajcie kciuki

7 komentarzy:

  1. Świetna kartka i pudełko wyszło super:-)
    Pozdrawiam ciepolutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka , koniecznie sie pochwal co zrobiły dzieci z jajami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł można w takiej kartce/pudełeczku przechowywać fotografie z 18 urodzin albo kartki z życzeniami albo ... Dzieci kochają coś dłubać, sklejać , tworzyć kiedy je się do tego zachęci na pewno będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace! No i chlapania jak się patrzy ;)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu bo to niestety pokolenie wychowane na telefonach i łapkach i nic innego ich nie interesuje, a szkoda. Chyba rękodzieło pomału zamiera
    Pudełko śliczne i na pamiątki będzie jak znalazł:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)